Мета:
•
узагальнити лексико-граматичний матеріал за темою «The World of Hobbies» з 4-рьох видів мовленнєвої діяльності з
використанням методів інтерактивного навчання;
•
розвивати мовну здогадку, вміння узагальнювати, фонематичний слух учнів та
вміння співпрацювати у групі;
•
удосконалювати навички монологічного та діалогічного
мовлення за темою «Hobby»;
•
eудосконалювати навички аудіювання з пошуком необхідної
інформації;
•
розвивати навички перекладу;
•
розвивати мовну здогадку учнів;
•
розвивати навички орфографії;
•
стимулювати бажання спілкуватися
англійською мовою, через використання пісні, як емоційно-забарвленої складової,
яка створює умови з формування усвідомленої мотивації у вивченні англійської
мови;
•
виховувати прагнення з користю проводити вільний час, збагачуючи себе
новими знаннями та життєвим досвідом.
Тип уроку: комбінований,
розвитку навичок діалогічного і монологічного мовлення та аудіювання.
Методи: інтерактивні (групова робота, парна робота, «мікрофон»), ведення дискусії,
діалогічні (ведення бесіди), випереджаючі завдання.
Очікувані результати. На кінець уроку учні вміють:
·
правильно живати лексичні одиниці
з даної теми;
·
вирізняти потрібну інформацію при
аудіюванні з даної теми;
·
спілкуватися у межах обраної тематики
та основі прослуханого тексту;
·
чітко та обґрунтовано
висловлювати свою думку.
Оснащення: мультимедійний супровід до уроку, добірка фотографій, картки зі словами
TRUE \ FALSE, картки з текстами, слайди за різними фрагментами уроку.
|
Етапи уроку
|
Відведений
час/хв
|
I.
|
Початок уроку.
1.
Привітання.
2.
Пред’явлення теми та мети уроку.
|
2
2
|
II.
|
Основна частина уроку:
1.
Фонетична зарядка.
2.
Мовленнєва зарядка.
3.
Активізація ЛО з теми: “The world of Hobbies.
4.
Розвиток навичок аудіювання з
узагальненим розумінням прослуханого і виділенням необхідної інформації.
5.
Розвиток навичок монологічного
мовлення з теми.
6.
Розвиток навичок діалогічного мовлення
з теми.
7.
Розвиток навичок читання з теми.
|
2
2
4
|
III.
|
Заключна частина
1.
Рефлексія. Підсумок уроку.
2.
Домашнє завдання.
|
|
I. Початок уроку. Привітання.
Пред’явлення теми та мети уроку.
1.
Introduction
Teacher: Good
afternoon, boys. Good afternoon, girls. I am glad to see you.
Let’s start our English
lesson. The topic of our lesson is “The world of Hobbies”. СЛАЙД 1
Today we are talking about our
free time and about our hobbies. And I’d like to know what hobbies you have and
what do you like doing in your leisure time.
Today we’ll continue to learn how to make dialogues; we’ll develop our
lexical skills, communicative ability, our memory, speech and attention. We
will listen to each other and we will develop our culture of communication
skills.
But what is it “a Hobby”?
Please, look at the screen and let’s find the answer to this question (Спочатку учні дають свої визначення слову «хобі», а
далі перевіряємо з заздалегідь приготованими визначеннями на дошці).
I. Основна частина
уроку. Oral practice
1.
Warming
up 1.
Teacher: First let’s practice the English sounds and
words on the topic “The world
of Hobbies”. What sounds can we hear more often? What do these words mean? Make
up your own sentences using these English words.
[a:
] [i:] [t]
gardening reading tennis
cartoons people football
dancing see basketball
drama weekend travelling
postcard
keep collecting
Приблизні відповіді учнів:
Pupil
1: I like dancing and reading.
Pupil
2: My friend likes playing tennis and football.
Pupil
3: They enjoy watching cartoons…
(На екрані представляємо англійські
слова з теми. Учні спочатку читають і перекладають представлені лексичні
одиниці. Після цього здогадуються про те, який звук повторювався найчастіше в
словах. Для міцного запам'ятовування учні складають свої речення з словами з даної темі). СЛАЙД 2
2.
Warming
up 2. Мовленнєва розминка
Teacher:
Let’s play an interesting game. It is called “What is missing?” You can see
some pictures on the blackboard. How many pictures can you see?
Pupil:
We can see 6 pictures.
Teacher:
What can you see in these pictures?
Pupil
1: I can see reading
Pupil
2: I can see watching
TV\ dancing\playing football\
playing computer games\ gardening
Teacher:
Try to remember as many words as you can. Close your eyes. Open your eyes. What is missing?
Pupil: dancing
Teacher:
You are right. It is “dancing” .Do you like dancing\playing football\gardening\...
(Заздалегідь на звичайній дошці виставляємо
картинки з теми «Хобі».
Використовуємо ігровий прийом «Що
зникло?», який дозволить учням
запам'ятати ЛО з теми. Крім цього, тренуємо усну мову, задаємо питання по
картинках. ДОДАТОК 1
3.
Step
1: “The world
of Hobbies”. Активізація
ЛО з теми
Teacher:
Different people have different hobbies. But what hobbies do they usually have?
I am sure you know the names of them.
Try to remember as many hobbies as you can. The world of hobbies is much
various. I want you to go to the blackboard and write down their names. Who
will be the first one? The second one...
(На дошці намалювати коло. Учням
потрібно на окремих кольорових листочках написати будь-яку назву хобі, вийти до
дошки, озвучити своє слово і прикріпити в коло. Даний підхід дозволить запитати
всіх учнів групи. Після виконання цього завдання слід повторити всі слова).
Teacher: Let’s check
up these words. Are there any mistakes? Let’s correct them. Додаток
2
4.
Step 2: Фізкультхвилинка
Teacher: Let’s sing a
song and do some exercises. Look at me and repeat!
(Діти
співають пісню з опорою на текст у відео кліпі, та рухами імітують чи інше
хобі).
Song
– What do like to do?
What do like to do?
What do like to do?
– Ride a bike.
– Watch TV.
– Draw a picture.
– Dance.
– Climb a tree.
– Speak English.
– Read a book.
– Swim.
5.
Step
3: Розвиток
навичок аудіювання з узагальненим розумінням прослуханого і виділенням
необхідної інформації
Teacher:
I want you to be attentive and active now. I want to guess what hobby you and
your relatives have. If my sentence is true you’ll show me this card (TRUE) and
say “It is true. I like it”. And if my
sentence is false you’ll show me this card (FALSE) and say “It is false.” Додаток
3
1.
You
like music.
2.
Your hobby is
sport.
3.
You like watching TV.
4.
You don’t like playing computer
games.
5. Your mother
likes gardening.
6.
You
r father likes reading.
7.
You are fond of cinema.
8.
Do you like dancing?
9.
Are you fond of horseracing?
Приблизні відповіді учнів:
Pupil 1: It is true. I like music.
Pupil
2: It is false. Mu hobby is not sport. My hobby is
reading…..
6.
Step 4: Розвиток навичок монологічного мовлення з теми “The world of Hobbies”
Teacher:
Look at the smart board. Fill in the missing words (Додаток).
|
reading
|
travelling
|
dancing
|
playing
tennis
|
Tom
|
+
|
-
|
-
|
+
|
Sam
|
-
|
+
|
+
|
+
|
Alison
|
+
|
+
|
+
|
-
|
Jack
|
-
|
-
|
+
|
+
|
1.
Tom likes………….and……. He doesn’t
like……………and …………..
2.
Sam is fond of…….,………….and………… Sam is
not fond of…………
3.
Alison likes………,………….and…………..She
doesn’t like……………
4. Jack
likes ………..and…………… He doesn’t like……and………………
(Пропонується також мультимедійний супровід, який
дасть змогу учням звірити свої варіанти
відповідей із, заздалегідь підготовленими на дошці). СЛАЙД 3
7.
Step 5: Розвиток навичок
діалогічного мовлення з теми
“The world
of Hobbies”
Teacher:
Make up your own dialogues in pairs.
Example: Do you like reading?
Yes, I do\ No, I don’t. I like
reading. I don’t like reading. And you?
I like reading, too\I don’t like reading, too.
(На слайді
пропонуємо питальні речення, які допоможуть учням вступити в діалог зі своїми
однокласниками). СЛАЙД 4
8.
Step 5: Розвиток навичок читання з теми “The world of Hobbies”
Teacher: And now we are going to work with a text.
First I want you to read and translate the story about one hobby. After that you
tell me what hobby is this?
TEXT
1. People like to
watch different TV programs. 2. This hobby is interesting. 3. They like to
watch political programs, news, films, music programs, sport programs, comedies
and soap-operas. 4. Children are fond of cartoons. 5. This hobby helps them to relax, to listen
to classical music, to see famous people. 6. This hobby is a good friend for
people.
(Учням заздалегідь роздається
текст. Спочатку діти читають,
перекладають. Завдання – зрозуміти зміст запропонованого тексту, вгадати ключове
слово). Додаток. СЛАЙД 5
III. Заключна частина
1. Рефлексія. Summarizing.
Teacher: Now our
lesson is going to the end and I want to thank everybody.
Now you know the names of different hobbies.
Let’s remember what is hobby. What hobbies have we discussed today? You can tell about your hobbies and about
your friend’s hobbies too. And I enjoyed your work very much. And your marks
are good.
2. Підсумок уроку. Домашнє завдання. Homework
Teacher: And your
homework is creating a project.
I want you to retell about hobbies of
your family-members. Take these cards and draw a happy or a sad face opposite
to the names of different hobbies, so,
in such way you’ll make your retelling. (Учні отримують картки і виконують
завдання вдома. Домашнє завдання матиме творчий характер, учням потрібно буде
намалювати хобі своєї родини і розповісти про них).CЛАЙД 9
Teacher: Now our English lesson is over, good bye.
Немає коментарів:
Дописати коментар